08:00 - 03.04.2023
Marta sākumā kāds kuldīdznieks publiski apvainoja Kuldīgas ūdens darbiniekus, kuri bez atļaujas esot iegājuši viņa īpašumā, lai pārbaudītu ūdens skaitītāju. Informācija no sociālajiem tīkliem gan izņemta, un par šo gadījumu ziņots policijai, lai noskaidrotu, kā īsti bijis.
Tikmēr vēlos iedzīvotājiem pastāstīt, ka esam pašvaldības kapitālsabiedrība, kurai jānodrošina ūdensapgāde un jāsniedz kvalitatīvi pakalpojumi. Tādējādi klientiem noteikti nevajadzētu bīties, ka mūsu darbinieki bez atļaujas ieies jūsu īpašumā, kā arī nebūs iepriekš par to informējuši.
Saskaņā ar saistošajiem noteikumiem Kuldīgas ūdens skaitītājus regulāri pārbauda, lai salīdzinātu ar patērētāju nodotajiem rādījumiem un maksājumiem par šo pakalpojumu. Diemžēl ne vienmēr tie sakrīt. Valstī izsludinātajā ārkārtējā situācijā pandēmijas laikā gan tas netika darīts. Pēc ierobežojumu atcelšanas pārbaudes atsāktas un notiek intensīvi pēc grafika. Klientam par to vienmēr tiek iepriekš paziņots, un ierašanās laiks tiek saskaņots.
Ir bijuši gadījumi, kad mājokļa īpašnieks norunu apzināti nepilda vai kādi iemesli ir traucējuši būt mājās noteiktajā laikā. Ar varu īpašumā speciālisti nekad nelaužas – to nedrīkst, un mūsu darbiniekiem tā nav pieņemts. Noteikumi arī paredz, ka skaitītājiem jābūt brīvi pieejamiem. Speciālisti nemēdz staigāt pa visu māju, kā bija norādījis neapmierinātais klients. Nav noteikts termiņš, cik dienu iepriekš par skaitītāja pārbaudi jābrīdina. To var darīt kaut vai tajā pašā dienā vai atlikt uz vēlāku laiku, ja klientam tā ērtāk.
Vienmēr esam komunikabli, atvērti un atbildēsim uz jautājumiem. Arī tad, ja par pakalpojumiem ir pretenzijas, aicinu vispirms piezvanīt mums.
No skaitītāja pārbaudes nav jābaidās