08:16 - 29.03.2024
Vai tas ir normāli, ka cilvēks darījumus bankā tikpat kā vairs nevar nokārtot klātienē? Kuldīgā nu to nevarēs pat pēdējā vēl te palikušajā – SEB bankā.
Skaidro Sandris Ramkovičs, SEB bankas Kurzemes finanšu centra pārvaldes vadītājs: „Interese par klātienes apkalpošanu samazinās – klienti izvēlas pakalpojumus saņemt attālināti. Līdz ar to SEB banka 30. martā klātienes apkalpošanu Kuldīgā pārtrauc.”
2018. gadā tā te nodrošināta trīs reizes nedēļā, no pērnā gada augusta banka pārgājusi uz reizi nedēļā, jo apmeklējumu skaits strauji sarucis. Latvijā SEB bankas klientu klātienes vizīšu skaits pērn bijis par 77% mazāks nekā 2018. gadā. Savukārt videokonsultāciju skaits turpina augt – divos gados vidējais pieaugums bijis ap 20% gadā. „Esam mērķtiecīgi attīstījuši attālinātos pakalpojumus internetbankā un mobilajā lietotnē. Pateicoties videokonsultācijām, darbinieks sarunā var sniegt tikpat jēgpilnu padomu kā filiālē, kā arī palīdzēt visās darbībās internetbankā. Klienti var attālināti samaksāt, pieteikt norēķinu karti, mainīt limitu, ieviest izmaiņas līgumos, video vai pa telefonu saņemt padomu par jebkuru jautājumu, noformēt aizdevumus, naudu ieguldīt. Arī par bankas klientu tagad var kļūt attālināti, izmantojot mobilo lietotni. Savukārt maksājumu kartes var saņemt ne tikai pastā, bet arī Omnivas pakomātos. Tāpat var izvēlēties digitālu karti un par pirkumiem maksāt ar viedierīcēm.”
S.Ramkovičs uzsver, ka klientiem piedāvā videokonsultācijas, – tā ar bankas darbinieku var tikties, neizejot no mājām. Tās var pieteikt vietnē: www.seb.lv/kontakti. Ja apmeklējums tomēr vajadzīgs, kuldīdzniekiem tuvākā vieta ir Talsos, Lielajā ielā 17 (jāpiesaka bankas mājaslapā: seb.lv/rezervacija). Ja vajadzīgi skaidras naudas darījumi, SEB bankas bankomāti Kuldīgā atrodas veikalos Rimi, Drogas, Skandināvs un Elvi.
Ja vēlas apmeklēt SEB banku, jādodas uz Talsiem